Garantia produselor

Toate produsele noastre beneficiaza de garantie pe baza facturii si a certificatului de garantie al SC MARIBUD ADI SRL pe care le veti gasi in coletele expediate de catre noi. Daca in coletele pe care le primiti din partea noastra nu sunt incluse factura si certificatul de garantie, va rugam sa ne contactati, imediat dupa ce ati constatat acest lucru, la adresa de email office@orviboromania.ro sau la numarul de telefon +40 771 693 896.
Prin certificatul de garantie - SC MARIBUD ADI SRL isi asuma buna functionare a produsului pe perioada de garantie, conform cu legislatia romana in vigoare (OUG 21/1992, Legea 449/2003 si OUG 174/2008).
Garantia produselor este de 24 luni pentru persoane fizice, respectiv 12 luni pentru persoane juridice, in conditii de utilizare normala.

Daca un produs prezinta defecte in perioada de garantie, el va fi schimbat de catre SC MARIBUD ADI SRL cu urmatoarele precizari:
produsul trebuie sa fie returnat la punctul de lucru situat in Cluj-Napoca, insotit de certificatul de garantie, o copie dupa factura fiscala si o copie a dovezii instalarii produsului de catre personal tehnic autorizat (bon fiscal, factura). Costul transportului pentru produsele returnate cade in sarcina beneficiarului (cumparatorului).

---

GENERALITATI

Furnizorul nu raspunde de eventuala nefunctionare (totala sau partiala) sau incompatibilitate a echipamentelor / subansamblelor livrate de SC MARIBUD ADI SRL cu subansamble / echipamente achizitionate de la alte firme.
Furnizorul nu isi asuma responsabilitatea pentru defecte generate de o terta parte. Defectele cauzate astfel nu fac obiectul garantiei. Totodata, furnizorul isi rezerva dreptul de a verifica, in orice moment, la sediul beneficiarului conditiile de utilizare a echipamentelor livrate. In acest sens, beneficiarul va accepta neconditionat accesul delegatului SC MARIBUD ADI SRL in domiciliul / sediul in scopul acestor verificari. De asemenea, furnizorul nu poate fi considerat responsabil pentru pagubele directe si indirecte survenite in urma utilizarii produselor sau de cele cauzate de defectarea acestora, singura obligatie a furnizorului fiind inlocuirea produsului defect.
La interventiile pentru reclamatii neintemeiate (modificari in configuratie, convingerea beneficiarului ca ar exista un defect) beneficiarul va achita taxa de constatare si costul manoperei aferente interventiei. In cazul in care defectiunea a intervenit datorita nerespectarii obligatiilor beneficiarului si a conditiilor de garantie, beneficiarul pierde garantia echipamentelor livrate de catre SC MARIBUD ADI SRL.
In cazul oricarei reclamatii, beneficiarul are obligatia de a prezenta la sediul / punctul de lucru SC MARIBUD ADI SRL produsele defecte impreuna cu certificatul de garantie si factura. Lipsa acestora atrage dupa sine neefectuarea interventiilor in garantie (nu se primesc echipamentele).

OBLIGATIILE FURNIZORULUI

Furnizorul isi asuma in perioada de garantie urmatoarele:
Diagnosticarea, expertiza si inlocuirea gratuita a subansamblelor defecte daca defectiunea a intervenit cu respectarea tuturor obligatiilor beneficiarului – inscrise mai jos – si a conditiilor de exploatare impuse de furnizor. Daca, din motive obiective (disparitia totala sau partiala din productie a produsului), furnizorul va inlocui produsul defect cu un altul (cel putin echivalent cu cel vechi) a carui garantie va fi in continuarea celei aferente produsului vechi.
Perioada de garantie incepe la data vanzarii produsului si se prelungeste cu timpul scurs de la data reclamatiei pana la data remedierii defectiunilor.
Livrarea si receptia echipamentelor se fac la sediul / punctul de lucru SC MARIBUD ADI SRL. Livrarea se poate face si prin curier, costul transportului fiind suportat de catre beneficiar.

OBLIGATIILE BENEFICIARULUI

Produsul livrat are in componenta subansamble electronice si mecanice care necesita respectarea cu strictete a conditiilor de manipulare, transport, depozitare, punere in functiune, exploatare, intretinere si reparatii prevazute in documentatia tehnica, precum si a urmatoarelor conditii tehnice generale de instalare si utilizare:
Orice interventii (montari, demontari, instalari), asupra produselor livrate de SC MARIBUD ADI SRL vor fi executate exclusiv de catre personal tehnic persoane fizice / societati comerciale autorizate. In acest sens, pentru orice interventie efectuata de terti, beneficiarul are obligatia de a prezenta dovada acestui fapt (bon fiscal, factura, bon de service, etc.).
Tensiunea de alimentare: 230V +/-5%.

DREPTUL LA RETRAGERE SI RETUR

Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G. Nr.34/2014, in termen de 30 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate, etc.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, poate fi solicitata o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
In termen de 24 ore după livrarea produselor, Consumatorul trebuie să facă recepţia calitativă si cantitativa. După expirarea acestui termen şi în situaţia în care nu s-au semnalat deficienţe calitative sau cantitative, produsele sunt considerate drept recepţionate.

CONDITII DE GARANTIE

Garantia produselor este de 24 luni pentru persoane fizice, respectiv 12 luni pentru persoane juridice, in conditii de utilizare normala.
Daca un produs prezinta defecte in perioada de garantie, el va fi schimbat de catre SC MARIBUD ADI SRL cu urmatoarele precizari: produsul trebuie sa fie returnat la punctul de lucru situat in Cluj Napoca, insotit de certificatul de garantie, o copie dupa factura fiscala si o copie a dovezii instalarii produsului de catre personal tehnic autorizat (bon fiscal, factura). Valoarea transportului produsului returnat cade in sarcina beneficiarului.
Urmatoarele situatii constatate de furnizor duc la anularea garantiei acordate produselor:
- Interventii asupra produselor, executate de catre persoane neautorizate (montari, demontari de subansamble, inclusiv extinderi ale configuratiei inscrise);
- Nerespectarea de catre cumparator a conditiilor de manipulare, transport, depozitare, instalare, punere in functiune,utilizare si intretinere;
- Deteriorari ale produselor datorate unor accidente (lovituri, descarcari electrice, socuri de tensiune/curent, etc.), solicitari anormale in utilizare sau exploatare defectuoasa (defectiuni, fisuri, deformari, utilizarea de cabluri de legatura – electrica sau de date – defecte – rupte, lipite, legate in scurtcircuit);
- Nu se acorda garantie la subansamblele arse sau gaurite, ciobite, cu urme de socuri mecanice, circuite arse, placi indoite, rupte, lovite sau distruse mecanic;
- Nu se acorda garantie la constatarea oricaror urme de produse alimentare, lichide, obiecte straine in interiorul sau exteriorul carcaselor acestora;